Zwroty / Wymiany / Reklamacje
Zwrot produktu
Zwrotu zamówienia możesz dokonać najpóźniej 14 dnia od momentu otrzymania produktu.
Zwracany produktu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu wyślij na adres podany poniżej:
PASSERO BARTŁOMIEJ WRÓBEL
UL. ADAMA PŁUGA 12
58 – 300 Wałbrzych
Telefon: +48 669 555 222
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Warunki zwrotu są opisane w regulaminie.
Jako konsument, jesteś odpowiedzialny za ewentualne zmniejszenie wartości produktu.
Błędne zamówienie lub wadliwy produkt:
Jeśli otrzymałeś produkt, który nie jest zgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami, pod adresem sklep@passero.pl podając numer zamówienia, oraz adres pod który ma przyjechać kurier. Zorganizujemy, odbiór i wymianę produktu jak najszybciej będzie to możliwe.
Reklamacje
Masz prawo do złożenia reklamacji w przeciągu 2 lat od otrzymania przesyłki nie przekraczając 2 miesięcy od stwierdzenia wady produktu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PASSERO BARTŁOMIEJ WRÓBEL
UL. ADAMA PŁUGA 12
58 – 300 Wałbrzych
Telefon: +48 669 555 222
Paczka powinny zawierać: reklamowany produkt, dowód zakupu oraz informacje: imię, nazwisko, adres do korespondencji wraz z krótkim opisem wady produktu. Reklamacja uwzględniana jest na podstawie dowodu zakupu.
Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych. Nie przyjmujemy reklamacji wynikających z mechanicznych uszkodzeń, nieprawidłowej pielęgnacji oraz wynikające ze zużycia w trakcie eksploatacji produktu.