Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Zwrot produktu

Zwrotu zamówienia możesz dokonać najpóźniej 14 dnia od momentu otrzymania produktu.


Zwracany produktu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu wyślij na adres podany poniżej:


PASSERO BARTŁOMIEJ WRÓBEL

UL. ADAMA PŁUGA 12

58 – 300 Wałbrzych

Telefon: +48 669 555 222 


Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Warunki zwrotu są opisane w regulaminie.


Jako konsument, jesteś odpowiedzialny za ewentualne zmniejszenie wartości produktu. 

Błędne zamówienie lub wadliwy produkt:

Jeśli otrzymałeś produkt, który nie jest zgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami, pod adresem sklep@passero.pl  podając numer zamówienia, oraz adres pod który ma przyjechać kurier. Zorganizujemy, odbiór i wymianę produktu jak najszybciej będzie to możliwe.

Reklamacje

Masz prawo do złożenia reklamacji w przeciągu 2 lat od otrzymania przesyłki nie przekraczając 2 miesięcy od stwierdzenia wady produktu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PASSERO BARTŁOMIEJ WRÓBEL

UL. ADAMA PŁUGA 12

58 – 300 Wałbrzych

Telefon: +48 669 555 222 

Paczka powinny zawierać: reklamowany produkt, dowód zakupu oraz informacje: imię, nazwisko, adres do korespondencji wraz z krótkim opisem wady produktu. Reklamacja uwzględniana jest na podstawie dowodu zakupu.

Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych. Nie przyjmujemy reklamacji wynikających z mechanicznych uszkodzeń, nieprawidłowej pielęgnacji oraz wynikające ze zużycia w trakcie eksploatacji produktu. 

NOWOŚCI